Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Plany i zamierzenia: Plan Pracy Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego RM w Witkowie na 2011 rok

Załącznik Nr 3
do uchwały Nr IV /33/ 2011
z dnia 18 lutego 2011r.

PLAN PRACY
Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
Rady Miejskiej w Witkowie na 2011 rok

1. styczeń
1. Informacja o realizacji uchwały Nr XVIII/163/08 w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych.
2. Opracowanie planu pracy Komisji na 2011r. oraz zaopiniowanie projektu planu pracy Rady Miejskiej na 2011r.

2. luty
1. Informacja o wydanych decyzjach o warunkach zabudowy.
2. Analiza stawek czynszowych za mieszkania komunalne i socjalne.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

3. luty
Wspólne posiedzenie z Komisją Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Przestrzegania Porządku Publicznego oraz Komisją Oświaty, Kultury, Sportu i Opieki Społecznej nt. funkcjonowania Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Witkowie.

4. marzec
1. Informacja o przygotowanych przetargach.
2. Ocena ściągalności podatków w 2010r.
3. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2010r.
4. Informacja dot. środków remontowych, które posiadają Wspólnoty Mieszkaniowe z udziałem gminy.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

5. kwiecień
1. Informacja o sytuacji finansowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i nt. bezrobocia na terenie gminy.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Witkowie.
3. Informacja o kosztach zimowego utrzymania dróg.
4. Spotkanie z Dyrektorem Wojewódzkiego Zarządu Dróg i Dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

6. maj
1. Informacja o przygotowanych i odbytych przetargach.
2. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w obiektach oświatowych.
3. Ocena sytuacji finansowej Gimnazjum w Witkowie i Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego w Mielżynie.
4. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w budynkach gminnych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej (głównie budynki mieszkaniowe).

7. czerwiec
1. Sprawdzenie postępu prac inwestycyjnych.
2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu gminy i miasta za 2010r.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

8. sierpień
1. Informacja o realizacji prac remontowych w budynkach oświatowych.
2. Informacja o realizacji zaplanowanych inwestycji.
3. Informacja o realizacji zaplanowanych remontów w budynkach gminnych.

9. wrzesień
1. Ocena ściągalności podatków w 2011r.
2. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2011r.
3. Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy i miasta za I półrocze 2011r.
4. Zapoznanie się z sytuacją finansową Zakładu Gospodarki Komunalnej.
5. Informacja o sprzedaży mienia komunalnego.
6. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

10. październik
1. Zapoznanie się z sytuacją finansową OKSiR-u – finansowe podsumowanie sezonu letniego.
2. Zapoznanie się z sytuacją mieszkaniową na terenie gminy.
3. Informacja o realizacji Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy i Miasta (uchwała Nr IV/37/07).
 
11. listopad
1. Wypracowanie propozycji stawek podatkowych na 2012r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
3. Informacja dotycząca miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
4. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej o realizacji zaplanowanych remontów budynków komunalnych.

12. grudzień
1. Zapoznanie się z opiniami i wnioskami innych Komisji Rady dot. projektu budżetu gminy i miasta na 2012r., wypracowanie własnej opinii na temat projektu oraz opracowanie ewentualnych wniosków w sprawie zmian w projekcie budżetu.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową placówek oświatowych na koniec roku.
3. Zapoznanie się z planami finansowymi szkół i przedszkoli na 2012r.
 
13. grudzień
1. Opracowanie planu pracy Komisji na 2012r. oraz zaopiniowanie projektu planu pracy Rady Miejskiej na 2012r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

Przewodniczący Komisji
Grzegorz Kaźmierczak

   

wstecz