Zarządzenie Nr 60/2016
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 9 czerwca 2016r.
w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej podczas „Dni Witkowa” i „Dożynek” w dniach 18-19 czerwca i 28 sierpnia 2016r.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 446) i art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 20 grudnia 1996r. o gospodarce komunalnej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 573) w związku z Uchwałą Nr XXIII/211/05 Rady Miejskiej w Witkowie z dnia 30 września 2005r. w sprawie powierzenia Burmistrzowi Gminy i Miasta Witkowo uprawnień do ustalania wysokości cen i opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej w gminie Witkowo zarządza się co następuje:
§ 1.
1. Ustala się stawki opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, a w szczególności z placu gminnego znajdującego się przy ul. Jana Pawła II w Witkowie, na działalność handlowo-usługową podczas „Dni Witkowa” i „Dożynek” w dniach 18-19 czerwca i 28 sierpnia 2016r:
1) w kwocie 120,00 zł brutto za stoiska z gastronomią, w tym stoiska z piwem, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2) w kwocie 40,00 zł brutto za stoiska z innym asortymentem.
3) w kwocie 240,00 zł brutto za stoisko o powierzchni powyżej 100m2.
2. Od stoisk jedynie z watą cukrową, popcornem itp. opłata wynosi 40,00 zł brutto.
3. Nie pobiera się opłat od podmiotów wyłącznie prezentujących swoje wyroby oraz sponsorów danej imprezy.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz GiM Witkowo
/-/ Marian Gadziński