Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Zarządzenia Burmistrza - 2004: Zarządzenie 83/04 w sprawie upoważnienia pracowników UGiM w Witkowie do wydawania decyzji administracyjnych, aprobaty i podpisywania dokumentów i pism

ZARZĄDZENIE Nr 83/04
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 1 września 2004r.

w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie do wydawania decyzji administracyjnych, aprobaty i podpisywania dokumentów i pism.

Na podstawie art.39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zmianami/ i załącznika Nr 2 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie
zarządzam, co następuje:

§ 1
Upoważnia się do podpisywania decyzji i pism:

1. Zastępcę Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie Pana Mariana Gadzińskiego:
  - wszystkich decyzji indywidualnych w sprawach z zakresu administracji publicznej, pism dot. spraw Gminy i dokumentów finansowych z wyjątkiem zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza,
  - decyzji i pism zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza w czasie jego nieobecności.

2. Sekretarza Gminy i Miasta Panią Elżbietę Kiełpińską:
  - wszystkich decyzji indywidualnych w sprawach z zakresu administracji publicznej, pism dot. spraw Gminy i dokumentów finansowych z wyjątkiem zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza,
  - decyzji i pism zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza w czasie jego nieobecności.

3. Skarbnika Gminy i Miasta - Kierownika Referatu d/s Finansowych Panią Gertrudę Polak:
  - wszystkich pism z zakresu spraw finansowych przedkładanych do podpisu Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza lub Sekretarzowi Gminy,
  - upomnień i tytułów wykonawczych,
  - wezwań osób do osobistego stawiennictwa się w Urzędzie w sprawach finansowych,
  - zaświadczeń o wynagrodzeniach.

4. Inspektora Panią Magdalenę Wilińską:
  - podpisywania dokumentów finansowych podczas nieobecności Skarbnika.

5. Inspektora d/s wymiaru podatków Panią Eugenię Rewers:
  - zaświadczeń o stanie majątkowym,
  - pism odnośnie ustaleń zobowiązań pieniężnych,
  - nakazów płatniczych i decyzji o wymiarze podatków od nieruchomości.

6. Podinspektora d/s wymiaru podatków Panią Barbarę Kałużną :
  - zaświadczeń o stanie majątkowym,
  - pism odnośnie ustaleń zobowiązań pieniężnych,
  - nakazów płatniczych i decyzji o wymiarze podatków od nieruchomości,
  -upomnień.

7. Podinspektora d/s windykacji należności Panią Monikę Malinowską:
  - upomnień,
  - tytułów wykonawczych,
  -zaświadczeń o wysokości opłaconych podatków lub zaległości podatkowych,
  - bieżącej korespondencji w zakresie windykacji należności.

8.Inspektora d/s płac, rozliczeń inwentaryzacji i windykacji Panią Krystynę Bieniarę:
  - zatwierdzeń dokumentów do wypłat,
  - zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń,
  - deklaracji ZUS,
  - wystawianych deklaracji podatkowych,
  - bieżącej korespondencji w zakresie płac,
  - upomnień,
  - tytułów wykonawczych,
  - zaświadczeń o wysokości opłaconych podatków lub zaległości podatkowych,
  - zatwierdzeń opłat wekslowych,
  - wycen inwentaryzacji.

9. Inspektora d/s obsługi OW Skorzęcin Panią Krystynę Witczak:
  - wystawianych faktur,
  - deklaracji VAT,
  - upomnień.

10. Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Panią Stefanię Wareńczak :
  - wszystkich pism i decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  - wezwania do innych organów wydających dowody osobiste o przesłanie koperty osobowej,
  - ponaglenia w sprawie odbioru dowodów osobistych i inne,
  - podpisywanie formularzy o wydaniu dowodów osobistych,
  - decyzji i pism, do których podpisywania upoważniony jest Inspektor d/s ewidencji ludności podczas nieobecności Inspektora.

11. Inspektora d/s ewidencji ludności Panią Małgorzatę Osadnik :
  - wszystkich pism i decyzji administracyjnych dot. ewidencji ludności, wymeldowania, zameldowania,
  - poświadczanie i wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu oraz danych osobowych,
  - zaświadczeń o prawie do głosowania,
  - wszystkich decyzji i pism, do których podpisywania upoważniony jest Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego podczas nieobecności Kierownika USC.

12. Kierownika Referatu Rozwoju Lokalnego, Gospodarki Przestrzennej, Inwestycji i Dróg Pana Jana Trzcińskiego:
  - uprawomocnienia decyzji administracyjnych,
  - potwierdzeń zgodności granic w protokółach granicznych,
  - potwierdzeń wykonania robót,
  - zaświadczeń o nadaniu numeracji nieruchomości,
  - wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego,
  - korespondencji bieżącej w ramach referatu.

13. Inspektora d/s zamówień publicznych i dróg Pana Tomasza Radacza
  - potwierdzeń wykonania robót -w zakresie kompetencji.

14. Podinspektora d/s planowania przestrzennego i pozyskiwania funduszy strukturalnych Panią Sylwię Mietlicką:
  - potwierdzeń wykonania robót - w zakresie kompetencji.
  - uprawomocnienia decyzji administracyjnych,
  - zaświadczeń o nadaniu numeracji nieruchomości,
  - wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego.

15. Inspektora d/s obsługi Rady Miejskiej Panią Halinę Koźniewską:
  - zaświadczeń o uczestnictwie radnych w posiedzeniach  komisji i sesjach
  - potwierdzeń wyciągów z protokółów z posiedzeń komisji i sesji,
  - potwierdzeń zgodności zawiadomień o posiedzeniu komisji.

16. Inspektora d/s obsługi burmistrza, jednostek pomocniczych i spraw gospodarczych Panią Annę Kwapich:
  - zaświadczeń o uczestnictwie radnych w posiedzeniach komisji i sesjach, potwierdzeń wyciągów z protokółów z posiedzeń komisji i sesji, potwierdzeń zgodności zawiadomień o posiedzeniu komisji podczas nieobecności inspektora d/s  obsługi Rady Miejskiej.

17. Inspektora d/s ochrony środowiska, rolnictwa i gospodarki wodnej Pana Tadeusza Bartkowiaka:
  - potwierdzeń o legalności drewna,
  - potwierdzeń w sprawach gospodarki wodnej,
  - zeznań świadków,
  - wszystkich pism dot. spraw rolnych,
  - poświadczeń oświadczeń nabywców nieruchomości rolnych zgodnie z ustawą o kształtowaniu ustroju rolnego.

18. Inspektora d/s gospodarki nieruchomościami Panią Anitę Frańczak:
  - korespondencji w zakresie informacji związanej z obrotem nieruchomościami,
  - uprawomocnień decyzji dot. wypłacanych odszkodowań z mocy prawa i przekształceń użytkowania wieczystego w prawo własności,
  -poświadczeń oświadczeń nabywców nieruchomości rolnych zgodnie z ustawą o kształtowaniu ustroju rolnego
  - potwierdzeń o legalności drewna, potwierdzenie w sprawach gospodarki wodnej i zeznania świadków podczas nieobecności inspektora d/s  ochrony środowiska, rolnictwa i gospodarki wodnej.

19. Inspektora d/s oświaty Panią Marzenę Polak:
  - spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji niearchiwalnej i materiałów archiwalnych,    - korespondencji dotyczącej archiwum zakładowego,
  - świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu.

20.Inspektora d/s działalności gospodarczej, kadr i  bhp Panią Jolantę Barańską:
  - świadectw pracy, zaświadczeń  o zatrudnieniu,
  - zeznań świadków dot. okresów zatrudnienia
  - adnotacji o zatrudnieniu w książeczkach ubezpieczeniowych,
  - sprawozdań, informacji w zakresie kadr,
  - korespondencji z zakresu ewidencji działalności gospodarczej,
  - zaświadczeń o wpisie i zmianach do ewidencji działalności gospodarczej,
  - decyzji o likwidacji działalności gospodarczej,
  - rozliczanie paliw, informacje i korespondencja w zakresie p.poż.             

21. Podinspektora d/s dodatków mieszkaniowych Panią Ilonę Wasiewicz:
  - list wypłat dodatków mieszkaniowych,
  - bieżącej korespondencji w sprawach dodatków mieszkaniowych.

22. Inspektora d/s kontroli wewnętrznej i księgowości budżetowej Panią Jolantę Oko:
  - sprawozdań i protokółów z kontroli,
  - sprawdzania dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.

§2
Traci moc zarządzenie nr 6/2001 Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie z dnia 31 sierpnia 2001r. w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie do wydawania decyzji administracyjnych.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz Gminy i Miasta
Krzysztof Szkudlarek

 

   

wstecz