Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Gminy i Miasta Witkowo
Bip - Strona główna

Urząd Gminy i Miasta

Organy

Protokoły z sesji RM »

Protokoły z sesji RM - archiwum »

Sprawozdania z pracy Rady Miejskiej »

Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie

Prawo lokalne

Zbiór prawa miejscowego... »

Finanse gminy

Opinie RIO... »

Projekty aktów normatywnych »

Strategia rozwoju

Plany i zamierzenia »

Ogłoszenia Burmistrza GiM Witkowo »

Informacje

Przetargi aktualne »

Przetargi zakończone »

Nabór pracowników »

Nabór kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych »

Dane o stanie jednostek »

Nabór pracowników - jednostki podległe »

Sprawozdania z pracy jednostek »

Sprawozdania i informacje Burmistrza »

Sprawozdania z wykonania budżetu »

Spółki z udziałem gminy »

Protokoły z kontroli »

Raport o stanie gminy »

Co mogę załatwić w UGiM ? »

Rejestry i ewidencje »

Petycje »

Petycje do Rady Miejskiej »

Lobbing »

Ponowne wykorzystywanie »

Edukacja - dotacje »

Wzory dokumentów »

KARTY USŁUG »

Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi »

Program Ochrony Środowiska i raporty »

Współpraca z organizacjami pozarządowymi »

Wyniki badań wody »

Interpelacje i zapytania radnych »

Plan polowań zbiorowych »

Obwieszczenia »

Preferencyjna sprzedaż węgla »

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Plany i zamierzenia: Plan Pracy Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego RM w Witkowie na 2013 rok

PLAN PRACY
Komisji Finansów i Rozwoju Społeczno-Gospodarczego
Rady Miejskiej w Witkowie na 2013 rok


1. styczeń

1. Informacja o realizacji uchwały Nr XVIII/163/08 w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych.
2. Informacja nt. przekształcania wieczystego użytkowania w prawo własności.

2. luty

1. Informacja o wydanych decyzjach o warunkach zabudowy.
2. Analiza stawek czynszowych za mieszkania komunalne i socjalne.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

3. marzec

1. Informacja o przygotowanych przetargach.
2. Ocena ściągalności podatków w 2012r.
3. Informacja o wysokości umorzonych podatków w 2012r.
4. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
5. Spotkanie z Kierownikiem Rejonu Dróg Wojewódzkich, Dyrektorem Powiatowego Zarządu Dróg i z radnymi Rady Powiatu Gniezno.

4. kwiecień

1. Informacja o sytuacji finansowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i nt. bezrobocia na terenie gminy.
2. Informacja o kosztach zimowego utrzymania dróg.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

5. maj

1. Informacja o przygotowanych i odbytych przetargach.
2. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w obiektach oświatowych.
3. Ocena sytuacji finansowej Gimnazjum w Witkowie i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mielżynie.
4. Informacja o zaplanowanych pracach remontowych w budynkach gminnych, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej (głównie budynki mieszkalne).

6. czerwiec

1. Sprawdzenie postępu prac inwestycyjnych.
2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu gminy i miasta za 2012r., bilansu i informacji o stanie mienia.
3. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

7. sierpień

1. Informacja o realizacji spłaty zaciągniętych kredytów i pożyczek.
2. Informacja o realizacji zaplanowanych inwestycji.
3. Informacja o realizacji zaplanowanych remontów w budynkach gminnych.

8. wrzesień

1. Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy i miasta za I półrocze 2013r.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową Zakładu Gospodarki Komunalnej.
3. Informacja o sprzedaży mienia komunalnego.
4. Informacja o wykorzystaniu funduszu sołeckiego.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

9. październik

1. Zapoznanie się z sytuacją finansową OKSiR-u – finansowe podsumowanie sezonu letniego.
2. Zapoznanie się z sytuacją mieszkaniową na terenie gminy.
3. Informacja o realizacji Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy i Miasta (uchwała z 2011r.).
4. Informacja o realizacji uchwały dotyczącej aktualizacji Strategii zrównoważonego rozwoju Gminy i Miasta Witkowo.

10. listopad

1. Wypracowanie propozycji stawek podatkowych na 2014r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.
3. Informacja dotycząca miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
4. Informacja Zakładu Gospodarki Komunalnej o realizacji zaplanowanych remontów budynków komunalnych.
5. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

11. grudzień

1. Zapoznanie się z opiniami i wnioskami innych Komisji Rady dot. projektu budżetu gminy i miasta na 2014r. i projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej, wypracowanie własnej opinii na temat projektów oraz opracowanie ewentualnych wniosków w sprawie zmian w projekcie budżetu.
2. Zapoznanie się z sytuacją finansową placówek oświatowych na koniec roku.
3. Zapoznanie się z planami finansowymi szkół i przedszkoli na 2014r.
 
12. grudzień

1. Opracowanie planu pracy Komisji na 2014r. oraz zaopiniowanie projektu planu pracy Rady Miejskiej na 2014r.
2. Zaopiniowanie tematów sesyjnych.

Przewodniczący Komisji
Grzegorz Kaźmierczak

   

wstecz