ZARZĄDZENIE Nr 8/09
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 15 stycznia 2009r.
w sprawie dokonania zmian w jednolitym rzeczowym wykazie akt
Na podstawie §15 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. z 1999r. Nr 112, poz. 1319 i Dz. U. z 2003r. Nr 69, poz. 636)zarządza się, co następuje:
§1.
Wprowadza się uzupełnienie jednolitego rzeczowego wykazu akt instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie następująco:
W jednolitym wykazie akt:
1. Haśle klasyfikacyjnym "O ZARZĄDZANIE" - w tabeli:
1) w haśle trzeciego rzędu "003 Referenda" poprzez dodanie hasła czwartego rzędu:
"0034 Konsultacje społeczne" B20 Bc
2. Haśle klasyfikacyjnym "3 BUDŻET, PODATKI, RACHUNKOWOŚĆ" - w tabeli:
1) w haśle czwartego rzędu "3113 Łączne zobowiązania podatkowe rolników" poprzez dodanie hasła piątego rzędu:
"31137 Łączne zobowiązania podatkowe rolników - zwrot podatku akcyzowego" B5 Bc
2) w haśle czwartego rzędu "3118 "Zaświadczenia w sprawach podatkowych" poprzez dodanie hasła piątego rzędu:
"31182 Zaświadczenia w sprawach podatkowych - pomoc de minimis" B5 Bc
3. Haśle klasyfikacyjnym "4 KULTURA, SPORT, TURYSTYKA, OŚWIATA" - w tabeli:
1) w haśle czwartego rzędu "4317 Nadzór nad działalnością przedszkoli, szkół i innych placówek oświatowych" poprzez dodanie haseł piątego rzędu:
"43176 Pomoc materialna dla uczniów, stypendia. ." B5 Bc
"43177 Dofinansowanie przygotowania zawodowego, decyzje administracyjne." B5 Bc
"43178 Dofinansowanie przygotowania zawodowego, informacje pracodawców." B5 Bc
2) w haśle czwartego rzędu "4319 Realizacja obowiązku szkolnego, informacje o stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży" poprzez dodanie haseł piątego rzędu:
"43190 Realizacja obowiązku nauki.
Wykazy dzieci podlegających obowiązkowi nauki.
Informacje od dyrektorów szkół ponadgimnazjalnych." B5 Bc
"43191 Kontrola obowiązku nauki.
Korespondencja z rodzicami (opiekunami prawnymi).
Postępowanie egzekucyjne" B5 Bc
4.Haśle klasyfikacyjnym "8 ZDROWIE, POMOC SPOŁECZNA, OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE" - w tabeli:
1) w haśle trzeciego rzędu "812 Świadczenia pomocy" poprzez dodanie haseł czwartego rzędu:
"8127 Dodatkowe świadczenia - decyzje przyznające fundusz socjalny" (dookreślenie spraw) B5 Bc
"8128 Korespondencja dotycząca funduszu alimentacyjnego" B5 Bc
"8129 Postępowanie wobec dłużników alimentacyjnych" B5 Bc.
§2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Gminy i Miasta
/-/ Krzysztof Szkudlarek