Zarządzenie Nr 9/05
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 18 stycznia 2005r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 21 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz 177) w sprawie zasad powoływania członków Komisji Przetargowej oraz trybu jej pracy, zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową w składzie:
1. Marian Gadziński - Przewodniczący
2. Jan Trzciński - Członek
3. Tomasz Radacz - Sekretarz
§ 2
Nadaję Regulamin Pracy Komisji Przetargowej, stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia.
§ 3
Powoływanie biegłych i rzeczoznawców następować będzie drogą odrębnych zarządzeń.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1
do zarządzenia Nr 9/05
z dnia 18 stycznia 2005r.
Regulamin Pracy Komisji Przetargowej
§ 1
Komisja Przetargowa jest komisją stałą, realizującą zadania wynikające z ustawy oraz Regulaminu.
§ 2
1. Komisja składa się z 3 członków w tym Przewodniczącego i Sekretarza.
2. Status członka Komisji wygasa z chwilą wyłączenia, odwołania, rozwiązania stosunku pracy lub powołania nowej komisji.
§ 3
1. Członkowie Komisji podlegają wyłączeniu z postępowania o zamówienie publiczne w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 17 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Burmistrz powołuje nowego Przewodniczącego Komisji i powołuje nowego członka Komisji na miejsce innego wyłączonego z postępowania.
3. Decyzje w sprawach o których mowa w § 4 podejmowane są na pismie i niezwłocznie doręczane Przewodniczącemu Komisji oraz członkom Komisji, których dotyczą bezpośrednio.
§ 4
1. Komisja podlega Burmistrzowi.
2. Członkowie komisji są powoływani i odwoływani przez Burmistrza.
3. Komisja przedkłada Burmistrzowi sprawozdanie z działalności po zakończeniu prac Komisji.
4. Sprawozdanie z działalności komisji powinno zawierać:
- liczbę, przedmiot i wyniki postępowań o zamówienie publiczne,
- informację o wniesionych protestach i odwołaniach oraz ich rozstrzygnięciu,
- ewentualne wnioski dotyczące usprawnienia pracy komisji,
- inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia niezbędne Burmistrzowi do dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 5
Do zadań Przewodniczącego Komisji należy:
1. Zwoływanie posiedzeń Komisji.
2. Przewodniczenie obradom Komisji w tym udzielanie i odbieranie głosu.
3. Odbieranie oświadczeń o jakich mowa w art. 17 ustawy od członków Komisji oraz biegłych i rzeczoznawców, a także osób podpisujących umowy z oferentami i włączenie tych oświadczeń do dokumentacji postępowania, dokonywanie podziału zadań między członków Komisji i wydawanie im poleceń związanych z udziałem w pracach Komisji.
4. Nadzorowanie prawidłowego przebiegu postępowania w tym prowadzenia dokumentacji, a w szczególności protokołu postępowania o zamówienie publiczne.
5. Informowanie Burmistrza jednostki o problemach związanych z pracą Komisji oraz istnieniu okoliczności wyłączających poszczególne osoby z udziału w postępowaniu. Przedkładanie Burmistrzowi jednostki:
- dokumentów, o których mowa w pkt 3,
- dokumentacji do Urzędu Zamówień Publicznych, w tym dokumentów dotyczących ogłoszeń oraz związanych z wniesieniem odwołania,
- propozycji rozstrzygnięcia protestu lub sposobu postępowania w przypadku wniesienia odwołania,
- propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej lub zawarcie umowy w przypadku zamówienia z wolnej ręki,
- informacji cenowej o roboty budowlane,
- innych dokumentów związanych z przebiegiem postępowania.
6. Występowanie do Burmistrza jednostki z wnioskiem o powołanie biegłych lub rzeczoznawców.
§ 6
Do zadań Sekretarza Komisji należy prowadzenie i przechowywanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne w tym:
1. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do ustalenia wartości zamówienia oraz kwoty jaka Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
2. Przygotowanie niezbędnych druków w tym wzorów oświadczeń.
3. Przygotowanie pism przedkładanych Burmistrzowi przez Przewodniczącego Komisji.
4. Przygotowanie pism do oferentów.
5. Przygotowanie kompletu dokumentacji do Urzędu Zamówień Publicznych w tym dotyczących ogłoszeń oraz wniesieniem odwołania.
6. Przygotowanie wszelkich innych materiałów niezbędnych do odbywania posiedzeń Komisji.
§ 7
1. Komisja obraduje na posiedzeniach zwoływanych przez Przewodniczącego Komisji w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego.
2. Posiedzenia odbywają się w Urzędzie Gminy i Miasta w Witkowie.
§ 8
Członkowie Komisji obowiązani są wykonywać powierzone im zadania ze szczególną starannością - mając na uwadze obowiązujące przepisy prawa i interesy Zamawiającego.
§ 9
1. Decyzje Komisji zapadają zwykłą większością głosów.
2. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego Komisji.
§ 10
Przygotowując postępowanie o zamówienie publiczne Komisja w szczególności:
1. Określa czy zachodzi konieczność powołania biegłych i rzeczoznawców w tym osób, których pomoc będzie niezbędna przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Podejmuje decyzje w sprawie ewentualnego przeprowadzenia wstępnej kwalifikacji oferenta.
§ 11
1. Indywidualnej oceny ofert członkowie Komisji dokonują wyłącznie w oparciu o uprzednio określone kryteria ocen.
2. Jeżeli kryteria zostały opisane za pomocą wzorów zamiast uzasadnienia indywidualnej oceny można sporządzić zbiorcze zestawienie oceny ofert.
Także i w tym przypadku stosuje się wyłącznie kryteria oceny ofert ustalone w specyfikacji, zaproszeniu do udziału w postępowaniu lub zaproszeniu do składania ofert.
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | załącznik do zarządzenia 9/05 |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |