Witkowo, dnia 27.12.2021 r.
OŚ.6220.29.2021
ZAWIADOMIENIE-OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GMINY I MIASTA WITKOWO
o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy
Zgodnie z art. 36 § 2 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) oraz art. 74 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.),
zawiadamiam strony postępowania,
że sprawa dotycząca wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy 0,99 MW i max. pow. 1,20 ha na działce o numerze geodezyjnym 240 w obrębie ewidencyjnym 0022 Ruchocinek (o łącznej pow. 1,21 ha) wraz z infrastrukturą techniczną”, nie może być rozpatrzona w ustawowym terminie.
Z uwagi na oczekiwanie na opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gnieźnie dotyczącą realizacji planowanego przedsięwzięcia, wyznaczam nowy termin załatwienia sprawy do dnia 31.01.2022 roku.
Na podstawie art. 37 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Burmistrza Gminy i Miasta Witkowo.
Z upoważnienia Burmistrza
Gminy i Miasta Witkowo
(-) Piotr Janowicz
Otrzymują:
- tablica ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo,
- tablica ogłoszeń Sołectwa Ruchocinek,
- Biuletyn Informacji Publicznej: www.bip.witkowo.pl.
3. a/a.