URMISTRZ GMINY I MIASTA W WITKOWIE
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY I MIASTA W WITKOWIE
Wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO
Wymiar zatrudnienia: 1 etat
Kandydaci ubiegający się o powyższe stanowisko powinni spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
Na ww. stanowisko może kandydować osoba, która:
1) ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne;
3) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5) ukończyła:
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskała tytuł magistra lub
b) podyplomowe studia administracyjne;
6) posiada łącznie, co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obowiązujących przepisów prawa z zakresu spraw realizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego, w szczególności ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Prawo prywatne międzynarodowe, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych,
2) znajomość przepisów prawa stanowiących o zasadach funkcjonowania samorządu terytorialnego,
3) dobra znajomość obsługi komputera, Internetu, poczty elektronicznej;
4) umiejętność pracy w zespole oraz kierowania zespołami ludzkimi,
5) umiejętność planowania i organizacji pracy,
6) samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, umiejętność pracy w sytuacjach trudnych i stresujących,
7) komunikatywność, wysoka kultura osobista,
8) odpowiedzialność, dyspozycyjność, rzetelność;
9) pożądana znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowany niemiecki lub angielski).
3. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
1) kierowanie pracą Urzędu Stanu Cywilnego,
2) dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz prowadzenie spraw i nadzorowanie prawidłowego wykonywania zadań wynikających z przepisów ustaw - Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Ewidencji ludności i dowodach osobistych, o zmianie imion i nazwisk, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o opłacie skarbowej,
3) organizacja uroczystości jubileuszowych,
4) wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych z zakresu ustawy o ochronie danych niejawnych,
5) wykonywanie czynności służbowych wynikających ze szczegółowego zakresu czynności i poleceń przełożonych.
4.Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) ,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających:
a. wykształcenie ( kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych),
b. doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy),
c. inne kwalifikace i umiejętności
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) oświadczenia kandydata:
a. że posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
b. o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
c. o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
6) kwestionariusz osobowy - według załączonego wzoru,
7) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku
8) klauzulę o treści: "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami)."
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 31 marca 2009r. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, ul.Gnieźnieńska 1 (pokój nr 21 - sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie, ul.Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego".
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Gminy i Miasta
(-) Krzysztof Szkudlarek