ZARZĄDZENIE Nr 126/05
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 28 grudnia 2005r.
w sprawie przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zadań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ zarządza się co następuje:
§ 1
1. Dokumentację z realizacji zadań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego należy przechowywać do dnia 31 grudnia 2013r.
2. Dokumenty dotyczące pomocy publicznej udzielonej gminie należy przechowywać przez 10 lat od dnia zawarcia umowy o dofinansowanie.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy i Miasta Witkowo.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Gminy i Miasta
(-) Krzysztof Szkudlarek